16 Şubat 2010 Salı

Stefanel Spring-Summer 2010 Erkek

Bu koleksiyona bayıldım modern modayı takip etmek isteyen klasiklerden de vazgeçemeyen erkekler buraya. Stefanel'de bu sezon müthiş kıyafetler var.Genelde beyaz,lacivert,gri tonlar hakim. Erkekler için tasarımcılar hep siyah hep siyah yaparlar. Ama Stefanel hiç öyle değil. Beyaz ve lacivert erkek giysisinde çok güzel kullanılmış. Tam baharın yazın renkleri. Kesimler detaylar modern, kibar,asil,zarif...Herşey çok sade ama bir o kadar da ince düşünülmüş.Efendim bir de benden size bir not: boyun fularları havanıza hava katar,zerafetinizi 4 ile çarpar. Sizi daha centilmen ve modern gösterir. E daha ne diyeyim resimlere geçelim o zaman çünkü ben burada bayıldım resmen!!! :)) (he bu arada günlük hayatta çanta kullanmak zorunda olan erkeklerimiz şu çantaları kapın ya da ben kapacağım :) )
































GÖRÜNTÜLER STEFANEL RESMİ WEB SİTESİNE AİTTİR!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder