11 Şubat 2010 Perşembe

Mehtap Elaidi

Çok beğendimmm çook!! Penti ve Hotiç sponsor olmuş defileye. İyiki de olmuş. Defile hiç bitsin istemedim Elaidi'nin tasarımlarıyla o renkli Penti çoraplar o kadar zevk veriyor ki insana ayakkabılara(!) da bayıldım.Ayakkabılar diyorum aslında tek model vardı ama o kadar farklı tarzlar yaratılmış ki tek bir modelle kimi zaman botu andırıyor ayakkabılar(!) :)) renkli tozluklar,renkli çoraplar,o elbiseler, o pantalon(o pantolona bayıldım!) Defile hiç bitmesin istedim ama nedense podyumun ışıkları biraz kısıktı gözlerimiz kamaşmasın diye midir nedir :))
Mehtap Elaidi saklambaç demiş bu koleksiyona. Neden saklambaç açıklamış da. Günümüz toplumunda kadınların üstlenmiş oldukları roller sebebiyle adeta birbirleriyle saklambaç oynadıklarından bahsetmiş.Anneyken bir anda iş kadını bir anda bir eş rolüne bürünür ya kadınlar işte onu anlatmış.Tek bedende birsürü rol. Hepside birbirinden saklanırcasına diğer işini diğer rolüne yansıtmamacasına uğraşan günümüz kadınını anlatmış Elaidi.

( o bayıldığım pantolon şu ilk 3te gördüğünüz:)) )





















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder