10 Şubat 2010 Çarşamba

İstanbul Fashion Week 2010

Gidemeyenler için önce şöyle bir anlatayım moda haftasını.. Santralistanbul'daydı... Etkinilk çadırda gerçekleşti çadır dediysem gözünüze vasat birşey getirmeyin canım :) Son derece başarılıydı hatta yurtdışındaki moda haftalarıyla yakıştırılacak şekilde iyiydi. Organizasyonda da bir aksaklık olmadı. Biliyorsunuz bu bizim ilk moda haftamız.Ağustos ayında gerçekleşen etkinik fashion daysdi.O bir nevi deneme gibi birşeydi ama hazır olduğumuza göre ve böyle başarılı bir moda haftası gerçekleştirdiğimize göre bunun devamı da olacak demektir.Ben tek sorunun açılışa bu sektörden birinin getirilmemesinin olduğunu düşünüyorum.Meg Ryan'ın başımızın üstünde yeri var ama sektörden başarılı bir ismi bu açılışa davet etseydik daha doğru olurdu bence.
Gelemeyenler için açıklıyorum.Bu moda haftası dedikleri şey nasıl birşey nasıl giyinmek gerek orda diyorsanız eğer,zıtlıkların uyumsuzluğu demek istiyorum sizlere. Her yaştan her tarzdan insan vardı herkes bambaşkaydı kimi düğüne gelir gibi gelmiş kimi markete gider gibi.Hatta pijama bile giyen vardı.Düğünde,işte,okulda ne giyilir biliyoruz da bunu neden bilmiyoruz anlamadım.İnsanlar makineleriyle kıyafetleri çekmeleri,defterlerine not almaları gerekirken herkes podyumun öbür tarafındaki insanların ne giydiğiyle ilgilendi genelde.Daha uzun yollar kat etmemiz gerek ama yine de şu kadarını söyleyeyim Türk tasarımcılar gerçekten iyiler!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder