13 Şubat 2010 Cumartesi

Bahara Cilt Detoksu ve Makyaj

Benden size bir tavsiye bu yaz yoğun fondötenleri,pudraları,allıkları,rujları bir kenara bırakın öncelikle cildinizi detokslayın. Detokslayalın ki bahar ve yaz aylarında yoğun pudralara kapatıcılara ihtiyaç duymayın.Ondan sonrası için de makyaj hakkında bilgi vereceğim.Önceee gelelim bu yüz detoksuna:

  • Peeling içerikli bir kremi yüzümüze uyguluyoruz 10-15 dk. beklettikten sonra yıkıyoruz.Hem temizlemiş hem de gözeneklere müdahale etmiş oluyoruz.
  • Ardından bazı markaların yüz temizleme losyonları var bunlar alkol içerdikleri için gözeneklerinizin sıkışmasında ve cildinizin pütürlü olmasını engelliyor.Cildi fazla yağlı olanlar bu losyonu gün içinde yoğun yağlanmaların olduğu zamanlar kullanabilirler.Ciltteki fazla yağdan oluşan parlamayı alır.
  • Bir sonraki adım: tonik de kullanabilirsiniz ama ben tonik yerine saf gül suyu kullanmanızı öneriyorum gerçekten cilt için faydası büyük ve doğal bir ürün
  • Son olarak aktarlardan bulabileceğiniz bir kremi öneriyorum. Tamamen doğal. Ağırlıkta zeytinyağı içerikli. Cildinizi beslediği için o yorgun görüntüsünü de alacaktır.Ürünün adı "Haccer"...Ürünün içeriği hakkında detaylı bilgiyi buradan alabilirsiniz ayrıca başka ürünleri de mevcut fakat web sitesi hepsini göstermemiş. http://www.haccerkozmetik.com/
Bunları uyguladıktan sonra (özellikle hergün) , cildiniz çok daha canlı sıkı ve temiz gözükecektir. Eğer hala yüzünüze bir renk katmak isterseniz hafif makyajlar önereceğim.Fakat fondöten ya da pudra kullanmıyoruz! Çünkü yukarıdakileri uyguladıktan sonra ihtiyaç kalmayacak.

Bu bahar ve yaz aylarında çok sade makyajlar öneriyorum. Bakmayın moda dünyasındaki abartılara artık doğal olmayan mankenler bile işsiz kalıyor. Yüzümüze hafif ve sanki doğalmışız gibi renk katmak istiyorsak hafif pembe tonlarda allıklar kullanıyoruz. Mac'in allıklarını, Benefit'in sıvı allıklarını öneriyorum.(Sephora'da bulabilirsiniz.) Yok ben daha uygun birşey alayım derseniz Flormar ve  Maybelline'e bir gözatmanızı öneriyorum. Özellikle Flormar çok uygun olmasının yanında iyi makyaj (!) ürünleri de yapıyor. Ruj olarak Mac'in "Tanarama"sını öneriyorum inanılmaz doğal. Flormar'ın supershine 521 bahar için uygun bir ruj olabilir özellikle esmerseniz.Allık olarak da Flormar'ın 89 numarasına bir bakın derim.

Koku olarak fresh kokular tercih edin. Moschino Funny, Burberry Beat, Dolce Gabbana Light Blue, Prada İris gibi...

Tatlı kokuları kışın kullanırsınız. Nina Ricci Ricci, Britney Spears Curious Fantasy, Dolce Gabbana The One, Carolina Herrera CH gibi...




















sadece son fotoğraf Bazaar dergisinden alınmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder