10 Şubat 2010 Çarşamba

Deniz Mercan

Deniz Mercan moda haftasındaki tek iç çamaşırı defilesinin sahibiydi.Ama ne yalan söyleyeyim mankenler resimlerden sandığınız kadar zayıf değildiler.Öyle uzun incecik küçücük popolu bir manken göremedim ben defilede.Defile esnasında da defile sonrasında da genelde izleyenlerin görüşü aynıydı zaten. Ayrıca şunu da belirtmeliyim ki tüm moda haftasında boy gösteren Türk mankenlerimiz bu defilede çıkmadılar.(En azından çoğunu biliyorum ben. bu defiledeki yüzler farklıydı.)Eminim bizim mankenlerimizin fizikleri çok daha iyidir.Bunun dışında koleksiyon gerçekten güzeldi uyumlu tonlar vardı işin güzeli kumaşın rengine göre manken seçilmişti siyahı giyen manken daha esmer pembe tonlarını giyen mankenler daha sarışındı:) bu ayırmacayı seviyorum güzeldi:))
Gelelim defilede öne çıkanlara, dize kadar çekilmiş yün çoraplar,iç çamaşırıyla trkionun kombini,yün,pamuk,dantel,jartiyer sık gördüklerimizden.. Renkler göründüğü üzere siyah,bordo,bordonun açılan tonları ve yeşil-kahve bir tondaydı.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder