12 Şubat 2010 Cuma

Küçük Maddeler

Değişik şeyleri çok severim.Değişik kıyafetler,saç aksesuarları,ayakkabılar,çantalar,yerler... Değişik herşeyi severim ve nerde güzel, giyilmesi gereken birşey varsa biri bulduysa söylesin isterim.Üstelik ucuzsa koşmak isterimm:) Kimse bana burda şu var şurda şu var demediği için kendim arar bulurum. Bende size yardımcı olayım bari dedim ve beğendiklerimi paylaşmak istedim. 
  • Vero Moda'da siyah güllü tacı ... Saçınızda kocaman aksesuar sevmeseniz bile bu başka duruyor emin olun.
  • Mango'daki yarı omzu açık bluzlar(mavi, fuşya, gri, asfalt rengi mevcut) birde bu sezon çantaları beğendim 
  • Zara'daki yeni sezon topuklular ve trençkotlar...
  • La Senzanın sütyenleri(üstelik 2 al 1 ödeee:) )
  • Mudo çantalar(üstelik indirimde)
  • Yargıcı'nın şapkası(henüz satışta değil ama yakın zamanda bulabilirsiniz)
  • Dorothy Perkins ayakkabılar
  • Baylan Pastanesindeki makaronlar ve Cup Griye 







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder