16 Mayıs 2010 Pazar

Tülin Şahinle Denge...

   Sağlıklı dengeli yaşamayı seviyorum.Elimden geldiğince yediğim şeylere dikkat edip yürüyüşler yapmayı da seviyorum.Hele bir de yaz gelince bikiniden değil ama; güneşten, denizden, havadan insan kendini daha bir seviyor, daha pozitif daha mutlu etmek istiyor kendini.Sağlıklı-dengeli yaşamı sevdiğim gibi bunları hayatına sokan insanları da seviyorum.Hele ki ünlü olup, tanınmışlığı doğru kullanıp,insanları teşvik eden ünlülerimizi daha çok seviyorum.Ebru Şallı,Tülin Şahin gibi...
   Sevgili Tülin Şahin, Uno iş birliği ile bugün bir spor-sağlık-beslenme dayanışması düzenledi.Ben de böyle pozitif,enerjik ve sağlık dolu etkinlikleri sevdiğim için tabiki oradaydım.  Marmara Yelken Kulübünden,Dalyan'a kadar yürüdük. Dalyan'a varışımızda bizi Uno'nun bando takımı karşıladı.Çok enerjikti. Yürüyüş sonunda herkes Uno'nun denge light sağlıklı ekmekleri ve portakal sularıyla hazırlanan kahvaltıya koştu ve kahvaltıya katılan herkese Tülin Şahin'in, "Siz Hala Diyet Mi Yapıyorsunuz?" kitabının özel baskısı hediye edildi. Kendisi çok sevecen,içten,doğal,enerjik biri.Sohbet edip kitapları imzaladı. Çimenler üstüne konmuş minderlere gömülüp onu dinledik. Haftaya tekrar yürüyüş var gelmenizi ister kendileri : ))
  Oradan ayrılma zamanım geldiğinde, yürüdüğüm yolun daha da ilerisine taa Tren istasyonuna kadar  tekrar geri yürüdüm.Ama yürüyüşüm esnasında çok sevdiğim Suadiye-Komşu Fırın'a uğrayıp müthiş lezzetli hafif sandviçlerinden yedim ve başladım kitabı okumaya... Çok güzel bir kitap, keyifli, söyleşi gibi.... Kitabevlerinden temin edebilirsiniz. Haftaya da katılmayı planlıyorum. Katılınca size post yazarım:)














Resimler Uno'nun Facebook Resmi Web sayfasından alınmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder