12 Mayıs 2010 Çarşamba

Köylerimizin eşyaları, İstanbul'a göçerse..

Köylerde ne giyilse İstanbul'da moda olmaya başlıyor. Yemen,şalvar, hint kınası... Şimdi de lastik pabuç.Ama lastik pabuç köyden kente göçeli beri onun adı plastik babet oldu:)) Ben demiştim zamanında da kimse cesaret edememişti bunları giymeye. Efendim bu lastik pabuçlar, pardon plastik babetler, bu yaz ayaklardan çıkmayacak gibi gözüküyor. Hal böyle olunca bana da size bildirmek düşüyor. Bu babetlerin ne kadar cart rengini alırsanız o kadar kardasınız. Çünkü cartları moda olacak ben size söyleyeyim.Yazın şort,etek,tayt veya skinnymizin altına geçiriyoruz bunların en cartını.Üstümüze de çok sade birer t-shirt takıyoruz.Aman sade olsun neon-cart renkleri başka türlü taşıyamayız.Bir kolye doluyoruz boyna.Sürüyoruz en fresh parfümümüzü de ohh miiisss var mı bizden rahatı ve şıkı ?????

Bunun için birkaç adres önerebilirim;
Etiler,Nişantaşı ve şimdi de Bağdat caddesinde şubesi buluna Shoetek
Emporio Armani
Shoes Center
Gucci
Var daha var siz bi bakın.... :))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder